Cirkeltræning

Cirkeltræning er en effektiv træningsform, der giver dig mulighed for at lave både konditions- og styrketræning indenfor samme korte træningspas. Cirkeltræning kan tilmed laves derhjemme uden udstyr. Et cirkelprogram kan skrues sammen på mange måder, men et basisprogram kunne være følgende

  • 6 øvelser
  • 30 sekunders arbejde – 15 sekunders pause
  • 4 omgange

Det vil tage ca. 18 minutter at gennemføre dette program. En god strategi for gennemførelse er, at man tager det roligt på første omgang. På anden og tredje omgang arbejder man i et relativt højt tempo (så du bliver forpustet). I sidste omgang arbejder man i et så højt tempo som muligt. Her er seks gode øvelser, som kan laves uden brug af udstyr:

  • Armstrækninger
  • Englehop
  • Rygstrækninger
  • Reaktionsøvelser (skiftevis på maven – på ryggen)
  • Mavebøjninger
  • Knæløft
Det antas at det også kan forhindre andre bivirkninger og hjelpe pasienter som ikke hadde drukket før du tok disse stoffene, til å slutte å drikke eller å være fysisk aktive. Studiens forfattere uttalte: 'Disse resultatene antyder sterkt at høye doser cialis bør vurderes som alternativer til behandling med p-piller.